S. ÇİMŞİR And Z. N. BAYSAL, "Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi," Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.337-351, 2019
ÇİMŞİR, S. And BAYSAL, Z. N. 2019. Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3 , 337-351.
ÇİMŞİR, S., & BAYSAL, Z. N., (2019). Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi. Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 337-351.
ÇİMŞİR, SERAP, And ZELİHA NURDAN BAYSAL. "Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi," Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, 337-351, 2019
ÇİMŞİR, SERAP And BAYSAL, ZELİHA N. . "Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi." Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.337-351, 2019
ÇİMŞİR, S. And BAYSAL, Z. N. (2019) . "Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi." Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi , vol.5, no.3, pp.337-351.
@article{article, author={SERAP ÇİMŞİR And author={ZELİHA NURDAN BAYSAL}, title={Marmara üç aşamalı bilişsel karar verme becerilerini geliştirme modelinin akademik başarı düşük ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerisine etkisi}, journal={Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={337-351} }