M. ÇERÇİ, "İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47, pp.32-47, 2021
ÇERÇİ, M. 2021. İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47 , 32-47.
ÇERÇİ, M., (2021). İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47, 32-47.
ÇERÇİ, MERVE. "İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar," AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47, 32-47, 2021
ÇERÇİ, MERVE Ç. . "İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47, pp.32-47, 2021
ÇERÇİ, M. (2021) . "İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar." AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi , vol.12, no.47, pp.32-47.
@article{article, author={MERVE ÇERÇİ SEVGİ}, title={İndirim Günü Reklamı Yapan Markalara Yönelik Sinik Tutumlar}, journal={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, year=2021, pages={32-47} }