E. CERAN Et Al. , "Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education," 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS) , Antalya, Turkey, pp.440-445, 2019
CERAN, E. Et Al. 2019. Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education. 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS) , (Antalya, Turkey), 440-445.
CERAN, E., DOĞAN, M. C., & KERTİL, M., (2019). Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education . 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS) (pp.440-445). Antalya, Turkey
CERAN, ESRA, MİDRABİ CİHANGİR DOĞAN, And MAHMUT KERTİL. "Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education," 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS), Antalya, Turkey, 2019
CERAN, ESRA Et Al. "Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education." 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS) , Antalya, Turkey, pp.440-445, 2019
CERAN, E. DOĞAN, M. C. And KERTİL, M. (2019) . "Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education." 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS) , Antalya, Turkey, pp.440-445.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ESRA CERAN Et Al. }, title={Exploring Teachers’ Formative Assessment Practices in the Context of Integrated STEM Education}, congress name={18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU (USOS)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2019}, pages={440-445} }