Z. AKBAYIR And B. KILIÇ TARAN, "Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37, pp.4581-4618, 2021
AKBAYIR, Z. And KILIÇ TARAN, B. 2021. Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37 , 4581-4618.
AKBAYIR, Z., & KILIÇ TARAN, B., (2021). Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37, 4581-4618.
AKBAYIR, ZÜHAL, And BETÜL KILIÇ. "Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37, 4581-4618, 2021
AKBAYIR, ZÜHAL And KILIÇ TARAN, BETÜL. "Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37, pp.4581-4618, 2021
AKBAYIR, Z. And KILIÇ TARAN, B. (2021) . "Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.17, no.37, pp.4581-4618.
@article{article, author={ZÜHAL AKBAYIR And author={BETÜL KILIÇ}, title={Görsel Marka Kimliğinin Instagram'daki Yansıması}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2021, pages={4581-4618} }