D. GÜVEN, "Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme," In Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü , İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021, pp.85-118.
GÜVEN, D. Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme. 2021. In Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü , Eğitim Yayınevi, İstanbul, 85-118.
GÜVEN, D., (2021). Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme. Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü (pp.85-118), İstanbul: Eğitim Yayınevi.
GÜVEN, DENİZ. "Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme." In Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü , 85-118. İstanbul: Eğitim Yayınevi, 2021
GÜVEN, DENİZ. "Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme." Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü , Eğitim Yayınevi, 2021, pp.85-118.
GÜVEN, D. (2021) "Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme", Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü . İstanbul: Eğitim Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={DENİZ GÜVEN}, chaptertitle={Sosyal Medyada İmaj Oluşumu: Kurum Kimliği Bağlamında Bir Değerlendirme}, booktitle={ Dijital Dünyada Halkla İlişkilerin Dönüşümü}, publisher={Eğitim Yayınevi}, city={İstanbul},year={2021} }