S. PİRTİNİ, "Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi," Pazarlama Dünyası Dergisi , 2000
PİRTİNİ, S. 2000. Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi. Pazarlama Dünyası Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2000). Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi. Pazarlama Dünyası Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi," Pazarlama Dünyası Dergisi , 2000
PİRTİNİ, SERDAR. "Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi." Pazarlama Dünyası Dergisi , 2000
PİRTİNİ, S. (2000) . "Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi." Pazarlama Dünyası Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Uluslararası Pazarlamada Tüketici Davranışını Etkileyen Faktörlerden Kültür ve Önemi}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=2000}