N. Z. TOSUN, "Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.321-338, 2003
TOSUN, N. Z. 2003. Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17 , 321-338.
TOSUN, N. Z., (2003). Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, 321-338.
TOSUN, NURHAN. "Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi," Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, 321-338, 2003
TOSUN, NURHAN Z. . "Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.321-338, 2003
TOSUN, N. Z. (2003) . "Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi." Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.17, pp.321-338.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Negatif Politik Reklamların Etkinliğinin Değerlendirilmesi}, journal={Atatürk Üniversitesi İktisadi İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=2003, pages={321-338} }