G. Turhan, "Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.168-197, 2009
Turhan, G. 2009. Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2 , 168-197.
Turhan, G., (2009). Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü. Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, 168-197.
Turhan, GÜLDEN. "Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü," Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, 168-197, 2009
Turhan, GÜLDEN. "Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.168-197, 2009
Turhan, G. (2009) . "Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü." Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.2, pp.168-197.
@article{article, author={GÜLDEN TURHAN}, title={Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumlarının Oluşumunda Marka Bağlılığı ve Algılanan Uyumun Etkileri Performans Risk Algılarının Rolü}, journal={Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2009, pages={168-197} }