A. İNANÇ And D. KARŞU CESUR, "GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.68-77, 2018
İNANÇ, A. And KARŞU CESUR, D. 2018. GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1 , 68-77.
İNANÇ, A., & KARŞU CESUR, D., (2018). GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA. INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, 68-77.
İNANÇ, AYDA, And DAMLA KARŞU CESUR. "GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA," INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, 68-77, 2018
İNANÇ, AYDA And KARŞU CESUR, DAMLA K. . "GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.68-77, 2018
İNANÇ, A. And KARŞU CESUR, D. (2018) . "GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA." INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS , vol.1, pp.68-77.
@article{article, author={AYDA İNANÇ And author={DAMLA KARŞU CESUR}, title={GÜNÜMÜZ YENI MARKA ELÇILERI OLARAK VLOGGER’LARINTÜKETICI KANAATLERI ÜZERINDEKI ROLÜ: TÜKETICI/TAKIPÇIYORUMLARI ÜZERINE BIR ARAŞTIRMA}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES-INJOSS}, year=2018, pages={68-77} }