T. Kara, "SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ," e-Journal of New Media , vol.4, no.3, pp.175-185, 2020
Kara, T. 2020. SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ. e-Journal of New Media , vol.4, no.3 , 175-185.
Kara, T., (2020). SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ. e-Journal of New Media , vol.4, no.3, 175-185.
Kara, TOLGA. "SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ," e-Journal of New Media , vol.4, no.3, 175-185, 2020
Kara, TOLGA. "SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ." e-Journal of New Media , vol.4, no.3, pp.175-185, 2020
Kara, T. (2020) . "SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ." e-Journal of New Media , vol.4, no.3, pp.175-185.
@article{article, author={TOLGA KARA}, title={SOSYAL MEDYA’DA MÜŞTERİ BİLGİ YÖNETİMİ:STARBUCKS ÖRNEĞİ}, journal={e-Journal of New Media}, year=2020, pages={175-185} }