C. BAUMGARTH Et Al. , "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.535-564, 2008
BAUMGARTH, C. Et Al. 2008. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25 , 535-564.
BAUMGARTH, C., KELEMCİ, G., & CERİTOĞLU, A. B., (2008). Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25, 535-564.
BAUMGARTH, Carsten, GÜLPINAR KELEMCİ, And AYŞE BAHAR CERİTOĞLU. "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25, 535-564, 2008
BAUMGARTH, Carsten Et Al. "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.535-564, 2008
BAUMGARTH, C. KELEMCİ, G. And CERİTOĞLU, A. B. (2008) . "Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.535-564.
@article{article, author={Carsten BAUMGARTH Et Al. }, title={Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi,}, year=2008, pages={535-564} }