B. Cengiz And G. Sakız, "Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi," 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , Muğla, Turkey, pp.295, 2019
Cengiz, B. And Sakız, G. 2019. Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi. 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , (Muğla, Turkey), 295.
Cengiz, B., & Sakız, G., (2019). Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi . 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi (pp.295). Muğla, Turkey
Cengiz, Büşra, And GÖNÜL SAKIZ. "Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi," 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, Muğla, Turkey, 2019
Cengiz, Büşra And Sakız, GÖNÜL. "Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi." 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , Muğla, Turkey, pp.295, 2019
Cengiz, B. And Sakız, G. (2019) . "Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi." 2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi , Muğla, Turkey, p.295.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Büşra Cengiz And author={GÖNÜL SAKIZ}, title={Özdüzenlemeli öğrenme stratejilerinin ilkokul öğrencilerinin fen bilimleri dersindeki akademik kaygı düzeylerine ve ders başarılarına etkisi}, congress name={2. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2019}, pages={295} }