N. Z. TOSUN, "Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu," Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.25-52, 2002
TOSUN, N. Z. 2002. Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu. Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 25-52.
TOSUN, N. Z., (2002). Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu. Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 25-52.
TOSUN, NURHAN. "Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu," Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , 25-52, 2002
TOSUN, NURHAN Z. . "Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu." Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.25-52, 2002
TOSUN, N. Z. (2002) . "Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu." Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , pp.25-52.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Kurumsal Halkla İlişkilerin Bütünleşik Pazarlama İletişim Sürecinde Değerlendirilme Sorunu}, journal={Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2002, pages={25-52} }