G. TURHAN And C. YILMAZ, "Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri," Niğde Tekstil Sempozyumu , Niğde, Turkey, 2008
TURHAN, G. And YILMAZ, C. 2008. Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri. Niğde Tekstil Sempozyumu , (Niğde, Turkey).
TURHAN, G., & YILMAZ, C., (2008). Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri . Niğde Tekstil Sempozyumu, Niğde, Turkey
TURHAN, GÜLDEN, And CENGİZ YILMAZ. "Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri," Niğde Tekstil Sempozyumu, Niğde, Turkey, 2008
TURHAN, GÜLDEN And YILMAZ, CENGİZ. "Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri." Niğde Tekstil Sempozyumu , Niğde, Turkey, 2008
TURHAN, G. And YILMAZ, C. (2008) . "Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri." Niğde Tekstil Sempozyumu , Niğde, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLDEN TURHAN And author={CENGİZ YILMAZ}, title={Türk tüketicileri için tutumsal marka bağlılığının belirleyicileri}, congress name={Niğde Tekstil Sempozyumu}, city={Niğde}, country={Turkey}, year={2008}}