A. Yüksel Et Al. , "Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.85-106, 2011
Yüksel, A. Et Al. 2011. Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2 , 85-106.
Yüksel, A., Avcı, S., & Mürşide, D., (2011). Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 85-106.
Yüksel, Arzu, SÜLEYMAN AVCI, And Dut Mürşide. "Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi," İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 85-106, 2011
Yüksel, Arzu Et Al. "Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.85-106, 2011
Yüksel, A. Avcı, S. And Mürşide, D. (2011) . "Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi." İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.85-106.
@article{article, author={Arzu Yüksel Et Al. }, title={Beyin uyumlu öğrenmeye yönelik hazırlanan öğretim tasarımının öğrencilerin öğrenmesine ve derse yönelik tutumlarına etkisi}, journal={İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2011, pages={85-106} }