N. Z. Tosun, "Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi," Öneri Dergisi , vol.12, pp.321-338, 2016
Tosun, N. Z. 2016. Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi. Öneri Dergisi , vol.12 , 321-338.
Tosun, N. Z., (2016). Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi. Öneri Dergisi , vol.12, 321-338.
Tosun, NURHAN. "Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi," Öneri Dergisi , vol.12, 321-338, 2016
Tosun, NURHAN Z. . "Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi." Öneri Dergisi , vol.12, pp.321-338, 2016
Tosun, N. Z. (2016) . "Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi." Öneri Dergisi , vol.12, pp.321-338.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Parodi Kullanımının Marka İmajına Etkisi}, journal={Öneri Dergisi}, year=2016, pages={321-338} }