Atıf Formatları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. ŞAHİN And B. ERDOĞU, "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.131-148, 2020

ŞAHİN, F. And ERDOĞU, B. 2020. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1 , 131-148.

ŞAHİN, F., & ERDOĞU, B., (2020). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ. Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, 131-148.

ŞAHİN, FATMA, And BURÇİN ERDOĞU. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ," Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, 131-148, 2020

ŞAHİN, FATMA And ERDOĞU, BURÇİN. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.131-148, 2020

ŞAHİN, F. And ERDOĞU, B. (2020) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ." Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.10, no.1, pp.131-148.

@article{article, author={FATMA ŞAHİN And author={BURÇİN ERDOĞU}, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEAM (BİLİM, TEKNOLOJİ, MÜHENDİSLİK,MATEMATİK, SANAT) ALANLARIYLA İLGİLİ ALGILARININ METAFORLARARACILIĞIYLA BELİRLENMESİ}, journal={Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2020, pages={131-148} }