N. Z. Tosun And K. Elmasoğlu, "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.91-111, 2015
Tosun, N. Z. And Elmasoğlu, K. 2015. Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2 , 91-111.
Tosun, N. Z., & Elmasoğlu, K., (2015). Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü. Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, 91-111.
Tosun, NURHAN, And Kamile Elmasoğlu. "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü," Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, 91-111, 2015
Tosun, NURHAN Z. And Elmasoğlu, Kamile. "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.91-111, 2015
Tosun, N. Z. And Elmasoğlu, K. (2015) . "Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü." Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , vol.2, pp.91-111.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN And author={Kamile Elmasoğlu}, title={Duyusal Markalamanın Marka Sadakati Üzerindeki Rolü}, journal={Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi}, year=2015, pages={91-111} }