T. DİRSEHAN, "Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü," In İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular , İstanbul: Beta, 2015, pp.121-129.
DİRSEHAN, T. Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü. 2015. In İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular , Beta, İstanbul, 121-129.
DİRSEHAN, T., (2015). Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü. İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular (pp.121-129), İstanbul: Beta.
DİRSEHAN, TAŞKIN. "Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü." In İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular , 121-129. İstanbul: Beta, 2015
DİRSEHAN, TAŞKIN. "Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü." İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular , Beta, 2015, pp.121-129.
DİRSEHAN, T. (2015) "Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü", İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular . İstanbul: Beta.
@bookchapter{bookchapter, author ={TAŞKIN DİRSEHAN}, chaptertitle={Müşteri Deneyimlerinin Geliştirilmesinde Müşteri İlişkileri Yönetiminin Rolü}, booktitle={ İlişkisel Pazarlamada Seçme Konular}, publisher={Beta}, city={İstanbul},year={2015} }