Ş. ERDEM Et Al. , "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , vol.3, pp.55-74, 2015
ERDEM, Ş. Et Al. 2015. Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi , vol.3 , 55-74.
ERDEM, Ş., AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., & KIRGIZ, A. C., (2015). Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma. Beykoz Akademi Dergisi , vol.3, 55-74.
ERDEM, ŞAKİR, CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ, And AYÇA CAN KIRGIZ. "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma," Beykoz Akademi Dergisi , vol.3, 55-74, 2015
ERDEM, ŞAKİR Et Al. "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi , vol.3, pp.55-74, 2015
ERDEM, Ş. AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. And KIRGIZ, A. C. (2015) . "Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma." Beykoz Akademi Dergisi , vol.3, pp.55-74.
@article{article, author={ŞAKİR ERDEM Et Al. }, title={Online Anlık Satın Alma Davranışlarının Hazcı Alışveriş Motivasyonları İle Açıklaması Hazır Giyim Ürünleri Üzerine Bir Araştırma}, journal={Beykoz Akademi Dergisi}, year=2015, pages={55-74} }