M. Sümersan Köktürk Et Al. , "İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar," In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , İstanbul: Sokak Yayın Grubu, 2019, pp.126-145.
Sümersan Köktürk, M. Et Al. İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar. 2019. In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak Yayın Grubu, İstanbul, 126-145.
Sümersan Köktürk, M., ÇOBANOĞLU, E., Torun, İ., AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., DİRSEHAN, T., Myftaraj, E., ... KOCAMAZ, İ.(2019). İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar. Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam (pp.126-145), İstanbul: Sokak Yayın Grubu.
Sümersan Köktürk, Mehtap Et Al. "İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar." In Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , 126-145. İstanbul: Sokak Yayın Grubu, 2019
Sümersan Köktürk, Mehtap S. Et Al. "İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar." Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam , Sokak Yayın Grubu, 2019, pp.126-145.
Sümersan Köktürk, M. Et Al. (2019) "İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar", Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam . İstanbul: Sokak Yayın Grubu.
@bookchapter{bookchapter, author ={Mehtap Sümersan Köktürk Et Al. }, chaptertitle={İletişim Stratejisi Olarak Ticari Fuarlar}, booktitle={ Pazarlama Düşüncesiyle Sürdürülebilir Fuarcılık ve İstihdam}, publisher={Sokak Yayın Grubu}, city={İstanbul},year={2019} }