D. ERBAŞ. Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması. : Anadolu Üniversitesi Yayınları2002, pp.0
ERBAŞ, D. 2002. Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması . Anadolu Üniversitesi Yayınları.
ERBAŞ, D., (2002). Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması . : Anadolu Üniversitesi Yayınları.
ERBAŞ, DİLEK. Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması : Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2002
ERBAŞ, DİLEK. Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması . Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2002.
ERBAŞ, D. (2002) Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması . : Anadolu Üniversitesi Yayınları.
@book{book, author={DİLEK ERBAŞ}, title={Gelişimsel geriliği olan çocukların problem davranışlarının azaltılmasında işlevsel iletişim öğretiminin sönme ve sönme olmaksızın etkililiklerinin karşılaştırılması}, publisher={Anadolu Üniversitesi Yayınları}, year={2002} }