S. Ene, "Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma," V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Ankara, Turkey, pp.1163, 2018
Ene, S. 2018. Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma. V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , (Ankara, Turkey), 1163.
Ene, S., (2018). Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma . V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) (pp.1163). Ankara, Turkey
Ene, SELDA. "Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma," V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS), Ankara, Turkey, 2018
Ene, SELDA. "Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma." V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Ankara, Turkey, pp.1163, 2018
Ene, S. (2018) . "Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma." V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS) , Ankara, Turkey, p.1163.
@conferencepaper{conferencepaper, author={SELDA ENE}, title={Teknoloji Ürünleri Alışverişinde Fikir Liderleri ve Fikir Araştırmacılarının Marka Bilinci oluşturmadaki Rolleri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={V. International Symposium on Multidisciplinary Studies (ISMS)}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2018}, pages={1163} }