B. Yılmaz And E. Cengiz, "Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2, pp.264-290, 2022
Yılmaz, B. And Cengiz, E. 2022. Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2 , 264-290.
Yılmaz, B., & Cengiz, E., (2022). Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2, 264-290.
Yılmaz, Bülent, And EMİNE CENGİZ MATER. "Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2, 264-290, 2022
Yılmaz, Bülent And Cengiz, EMİNE C. . "Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2, pp.264-290, 2022
Yılmaz, B. And Cengiz, E. (2022) . "Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.36, no.2, pp.264-290.
@article{article, author={Bülent Yılmaz And author={EMİNE CENGİZ MATER}, title={Okuma Kulüplerinin İşlevleri ve Okuma Kültürüne ve Alışkanlığına Etkileri}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2022, pages={264-290} }