N. KARTALTEPE BEHRAM Et Al. , "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.74-87, 2011
KARTALTEPE BEHRAM, N. Et Al. 2011. İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26 , 74-87.
KARTALTEPE BEHRAM, N., ATAMAN BERK, G., & EŞGİ, S., (2011). İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, 74-87.
KARTALTEPE BEHRAM, NİHAL, GÖKSEL ATAMAN BERK, And SEDAT EŞGİ. "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma," Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, 74-87, 2011
KARTALTEPE BEHRAM, NİHAL K. Et Al. "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.74-87, 2011
KARTALTEPE BEHRAM, N. ATAMAN BERK, G. And EŞGİ, S. (2011) . "İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma." Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.26, pp.74-87.
@article{article, author={NİHAL KARTALTEPE BEHRAM Et Al. }, title={İş Amaçlı Havayolu Pazarında Algılanan Hizmet Kalitesinin Servqual Modeli İle Ölçülmesi ve Türk Hava Yolları Business Class Yolcuları Üzerine Bir Araştırma}, journal={Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2011, pages={74-87} }