C. Albay And Ö. Karaaslan, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği," ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , Ankara, Turkey, pp.3-13, 2023
Albay, C. And Karaaslan, Ö. 2023. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği. ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , (Ankara, Turkey), 3-13.
Albay, C., & Karaaslan, Ö., (2023). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği . ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE (pp.3-13). Ankara, Turkey
Albay, Cihan, And ÖZCAN KARAASLAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği," ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE, Ankara, Turkey, 2023
Albay, Cihan And Karaaslan, ÖZCAN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği." ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , Ankara, Turkey, pp.3-13, 2023
Albay, C. And Karaaslan, Ö. (2023) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği." ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE , Ankara, Turkey, pp.3-13.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Cihan Albay And author={ÖZCAN KARAASLAN}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Öğrencilere Çarpma İşleminin Öğretiminde Bilgisayar Destekli GEOGEBRA Yazılımıyla Sunulan Somut-Yarı Somut-Yarı Soyut-Soyut (CRA) Öğretim Stratejisinin Etkililiği}, congress name={ASES III. INTERNATIONAL EDUCATIONAL SCIENCES CONFERENCE}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2023}, pages={3-13} }