S. PİRTİNİ, "Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi , 2009
PİRTİNİ, S. 2009. Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi .
PİRTİNİ, S., (2009). Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi .
PİRTİNİ, SERDAR. "Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi , 2009
PİRTİNİ, SERDAR. "Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi , 2009
PİRTİNİ, S. (2009) . "Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi .
@article{article, author={SERDAR PİRTİNİ}, title={Pazarlamada Yeni Eğilimler Açısından Vizyon Yönetimi ve Müşteri İlişkilerinde Rekabet Avantajı Yaratma}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Hakemli Dergisi}, year=2009}