G. Erol Et Al. , "Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi," Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.94-102, 2016
Erol, G. Et Al. 2016. Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi. Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1 , 94-102.
Erol, G., Akçay, H., Bayram, H., & Kapıcı, H. Ö., (2016). Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi. Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, 94-102.
Erol, Gamze Et Al. "Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi," Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, 94-102, 2016
Erol, Gamze Et Al. "Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi." Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.94-102, 2016
Erol, G. Et Al. (2016) . "Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi." Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, pp.94-102.
@article{article, author={Gamze Erol Et Al. }, title={Asit ve Baz Konusunun Öğrenme Amaçlı Çoklu Yazma Etkinlikleri Kullanılarak Öğretiminin Değerlendirilmesi}, journal={Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={94-102} }