Ö. ALYAKUT And S. FERELİ, "GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ," Selçuk İletişim , vol.2, no.2, pp.532-574, 2019
ALYAKUT, Ö. And FERELİ, S. 2019. GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ. Selçuk İletişim , vol.2, no.2 , 532-574.
ALYAKUT, Ö., & FERELİ, S., (2019). GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ. Selçuk İletişim , vol.2, no.2, 532-574.
ALYAKUT, ÖMÜR, And SİMAY KUNDAKÇI. "GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ," Selçuk İletişim , vol.2, no.2, 532-574, 2019
ALYAKUT, ÖMÜR And FERELİ, SİMAY. "GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ." Selçuk İletişim , vol.2, no.2, pp.532-574, 2019
ALYAKUT, Ö. And FERELİ, S. (2019) . "GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ." Selçuk İletişim , vol.2, no.2, pp.532-574.
@article{article, author={ÖMÜR ALYAKUT And author={SİMAY KUNDAKÇI}, title={GIDA REKLAMLARINDA KULLANILAN‘’SAĞLIKLI BESLENME İLETİLERİNİN’’ DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={Selçuk İletişim}, year=2019, pages={532-574} }