Z. ÇELİK And Ş. ERDEM, "Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi," TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3, pp.108-126, 2018
ÇELİK, Z. And ERDEM, Ş. 2018. Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi. TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3 , 108-126.
ÇELİK, Z., & ERDEM, Ş., (2018). Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi. TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3, 108-126.
ÇELİK, ZÜBEYİR, And ŞAKİR ERDEM. "Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi," TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3, 108-126, 2018
ÇELİK, ZÜBEYİR And ERDEM, ŞAKİR. "Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi." TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3, pp.108-126, 2018
ÇELİK, Z. And ERDEM, Ş. (2018) . "Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi." TURKISH JOURNAL OF MARKETING , vol.3, pp.108-126.
@article{article, author={ZÜBEYİR ÇELİK And author={ŞAKİR ERDEM}, title={Web Sitesi İçeriğinin E-Perakendeciliğin Kullanıcı Kabulüne Etkisi}, journal={TURKISH JOURNAL OF MARKETING}, year=2018, pages={108-126} }