N. Karabıyık Yerden, "Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi," Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.291-310, 2020
Karabıyık Yerden, N. 2020. Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi. Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4 , 291-310.
Karabıyık Yerden, N., (2020). Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi. Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, 291-310.
Karabıyık Yerden, NEVİN. "Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi," Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, 291-310, 2020
Karabıyık Yerden, NEVİN K. . "Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi." Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.291-310, 2020
Karabıyık Yerden, N. (2020) . "Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi." Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi , vol.3, no.4, pp.291-310.
@article{article, author={NEVİN KARABIYIK YERDEN}, title={Marka İmajı: Göbeklitepe ile Stonehenge Arkeoloji Alanlarının Marka İmajı Açısından Betimsel Analizi}, journal={Uluslararası Ekonomi Siyaset İnsan ve Toplum Bilimleri Dergisi}, year=2020, pages={291-310} }