Z. Akbayır, "Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet," E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12, pp.67-84, 2016
Akbayır, Z. 2016. Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet. E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12 , 67-84.
Akbayır, Z., (2016). Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet. E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12, 67-84.
Akbayır, ZÜHAL. "Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet," E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12, 67-84, 2016
Akbayır, ZÜHAL. "Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet." E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12, pp.67-84, 2016
Akbayır, Z. (2016) . "Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet." E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi, , vol.3, no.12, pp.67-84.
@article{article, author={ZÜHAL AKBAYIR}, title={Bana Bir Hikâye Anlat: Marka İletişiminde Hikâyeleştirme ve İnternet}, journal={E-Kiad İletişim Araştırmaları Dergisi,}, year=2016, pages={67-84} }