A. ÇEVİK Et Al. , "Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi," Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3, pp.114-124, 2021
ÇEVİK, A. Et Al. 2021. Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi. Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3 , 114-124.
ÇEVİK, A., DEMİR, G., & Dokuzoğlu, G., (2021). Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi. Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3, 114-124.
ÇEVİK, ALİ, GÖKALP DEMİR, And Gökhan Dokuzoğlu. "Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi," Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3, 114-124, 2021
ÇEVİK, ALİ Et Al. "Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi." Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3, pp.114-124, 2021
ÇEVİK, A. DEMİR, G. And Dokuzoğlu, G. (2021) . "Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi." Spor Eğitim Dergisi , vol.5, no.3, pp.114-124.
@article{article, author={ALİ ÇEVİK Et Al. }, title={Spor Bilimleri Fakültesi Öğrencilerinin Sosyal Medya Reklamlarında Tüketici Algılarının İncelenmesi}, journal={Spor Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={114-124} }