Ö. Boğa And A. BAŞCI, "AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ," Öneri Dergisi , vol.12, no.45, pp.463-489, 2016
Boğa, Ö. And BAŞCI, A. 2016. AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ. Öneri Dergisi , vol.12, no.45 , 463-489.
Boğa, Ö., & BAŞCI, A., (2016). AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ. Öneri Dergisi , vol.12, no.45, 463-489.
Boğa, Özlem, And AHMET BAŞCI. "AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ," Öneri Dergisi , vol.12, no.45, 463-489, 2016
Boğa, Özlem And BAŞCI, AHMET. "AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ." Öneri Dergisi , vol.12, no.45, pp.463-489, 2016
Boğa, Ö. And BAŞCI, A. (2016) . "AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ." Öneri Dergisi , vol.12, no.45, pp.463-489.
@article{article, author={Özlem Boğa And author={AHMET BAŞCI}, title={AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN GÖSTERİŞÇİ TÜKETİM ÜZERİNE ETKİSİ}, journal={Öneri Dergisi}, year=2016, pages={463-489} }