N. ŞENER Et Al. , "Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi," Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41, pp.157-174, 2015
ŞENER, N. Et Al. 2015. Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi. Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41 , 157-174.
ŞENER, N., BAŞAR, M., ŞEN, B., & GÖNCÜ, A., (2015). Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi. Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41, 157-174.
ŞENER, NURCAN Et Al. "Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi," Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41, 157-174, 2015
ŞENER, NURCAN Et Al. "Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi." Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41, pp.157-174, 2015
ŞENER, N. Et Al. (2015) . "Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi." Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.41, pp.157-174.
@article{article, author={NURCAN ŞENER Et Al. }, title={Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi}, journal={Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2015, pages={157-174} }