C. AYSUNA TÜRKYILMAZ And A. USLU, "Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma," 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , vol.2, Antalya, Turkey, pp.863-873, 2014
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. And USLU, A. 2014. Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma. 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , (Antalya, Turkey), 863-873.
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C., & USLU, A., (2014). Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma . 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi (pp.863-873). Antalya, Turkey
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA, And AYPAR USLU. "Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma," 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Antalya, Turkey, 2014
AYSUNA TÜRKYILMAZ, CEYDA A. And USLU, AYPAR. "Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma." 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Antalya, Turkey, pp.863-873, 2014
AYSUNA TÜRKYILMAZ, C. And USLU, A. (2014) . "Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma." 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi , Antalya, Turkey, pp.863-873.
@conferencepaper{conferencepaper, author={CEYDA AYSUNA TÜRKYILMAZ And author={AYPAR USLU}, title={Kişilik Özelliklerinin Tüketicilerin Taklit Marka Ürün Satın Alma Eğilimindeki Rolü Moda Sektöründe Bir Araştırma}, congress name={13. Ulusal İşletmecilik Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2014}, pages={863-873} }