Y. Erol Sercan And A. M. KIRIK, "TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, pp.525-542, 2017
Erol Sercan, Y. And KIRIK, A. M. 2017. TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2 , 525-542.
Erol Sercan, Y., & KIRIK, A. M., (2017). TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ. The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, 525-542.
Erol Sercan, YARALİ, And ALİ MURAT KIRIK. "TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ," The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, 525-542, 2017
Erol Sercan, YARALİ E. And KIRIK, ALİ M. . "TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, pp.525-542, 2017
Erol Sercan, Y. And KIRIK, A. M. (2017) . "TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ." The Journal of Academic Social Science Studies , vol.2, pp.525-542.
@article{article, author={YARALİ Erol Sercan And author={ALİ MURAT KIRIK}, title={TÜRKİYEDE FACEBOOK ÜZERİNDEN E-TİCARET UYGULAMALARI: TESBİHANE VE ÇAYKUR ÖRNEĞİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2017, pages={525-542} }