S. KURTULUŞ And T. DİRSEHAN, "Ego States in Brand Consumer Transactions," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38, pp.211-228, 2016
KURTULUŞ, S. And DİRSEHAN, T. 2016. Ego States in Brand Consumer Transactions. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38 , 211-228.
KURTULUŞ, S., & DİRSEHAN, T., (2016). Ego States in Brand Consumer Transactions. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38, 211-228.
KURTULUŞ, SEMA, And TAŞKIN DİRSEHAN. "Ego States in Brand Consumer Transactions," Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38, 211-228, 2016
KURTULUŞ, SEMA And DİRSEHAN, TAŞKIN. "Ego States in Brand Consumer Transactions." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38, pp.211-228, 2016
KURTULUŞ, S. And DİRSEHAN, T. (2016) . "Ego States in Brand Consumer Transactions." Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , vol.38, pp.211-228.
@article{article, author={SEMA KURTULUŞ And author={TAŞKIN DİRSEHAN}, title={Ego States in Brand Consumer Transactions}, journal={Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={211-228} }