A. BALCI And G. TUNCEL, "Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma," Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV. , 2015
BALCI, A. And TUNCEL, G. 2015. Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV. .
BALCI, A., & TUNCEL, G., (2015). Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma . Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV.
BALCI, ALİ, And GÜL TUNCEL. "Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma," Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV., 2015
BALCI, ALİ And TUNCEL, GÜL. "Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma." Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV. , 2015
BALCI, A. And TUNCEL, G. (2015) . "Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma." Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV. .
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ BALCI And author={GÜL TUNCEL}, title={Önyargı ve Ayrımcılığı Önlemek İçin Bir Sosyal Değişim Aracı Olarak Okulların Rolü Fenomenolojik Bir Araştırma}, congress name={Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (International Symposium On Social Studies Education)-IV.}, city={}, country={}, year={2015}}