S. YEŞİLDERE İMRE And H. AKKOÇ, "Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.125-149, 2010
YEŞİLDERE İMRE, S. And AKKOÇ, H. 2010. Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25 , 125-149.
YEŞİLDERE İMRE, S., & AKKOÇ, H., (2010). Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi. Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25, 125-149.
YEŞİLDERE İMRE, SİBEL, And HATİCE AKKOÇ. "Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi," Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25, 125-149, 2010
YEŞİLDERE İMRE, SİBEL Y. And AKKOÇ, HATİCE. "Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.125-149, 2010
YEŞİLDERE İMRE, S. And AKKOÇ, H. (2010) . "Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi." Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, , vol.25, pp.125-149.
@article{article, author={SİBEL YEŞİLDERE İMRE And author={HATİCE AKKOÇ}, title={Matematik Öğretmen Adaylarının Sayı Örüntülerine İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin Konuya Özel Stratejiler Bağlamında İncelenmesi}, journal={Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,}, year=2010, pages={125-149} }