B. Kılıç Taran, "Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.433-447, 2017
Kılıç Taran, B. 2017. Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2 , 433-447.
Kılıç Taran, B., (2017). Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları. International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 433-447.
Kılıç Taran, BETÜL. "Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları," International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, 433-447, 2017
Kılıç Taran, BETÜL. "Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.433-447, 2017
Kılıç Taran, B. (2017) . "Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları." International Journal of Social Sciences and Education Research , vol.3, no.2, pp.433-447.
@article{article, author={BETÜL KILIÇ}, title={Tüketim Toplumunda Postmodern Sanat Akımlarının Reklamdaki Yansımaları}, journal={International Journal of Social Sciences and Education Research}, year=2017, pages={433-447} }