R. GÜREL, "Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri," Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1, pp.323-355, 2019
GÜREL, R. 2019. Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri. Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1 , 323-355.
GÜREL, R., (2019). Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri. Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1, 323-355.
GÜREL, RAMAZAN. "Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri," Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1, 323-355, 2019
GÜREL, RAMAZAN. "Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri." Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1, pp.323-355, 2019
GÜREL, R. (2019) . "Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri." Marife Dini Araştırmalar Dergisi , vol.19, no.1, pp.323-355.
@article{article, author={RAMAZAN GÜREL}, title={Din Eğitiminde Neo-Hümanist Bir İdeal: Bildung Modeli ve Almanya’da Din Eğitimi Anlayışına Etkileri}, journal={Marife Dini Araştırmalar Dergisi}, year=2019, pages={323-355} }