N. O. Bakır Et Al. , "Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma," 22. Pazarlama Kongresi , vol.1, Trabzon, Turkey, pp.463-484, 2017
Bakır, N. O. Et Al. 2017. Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma. 22. Pazarlama Kongresi , (Trabzon, Turkey), 463-484.
Bakır, N. O., Erdil, T. S., & Ayar, B., (2017). Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma . 22. Pazarlama Kongresi (pp.463-484). Trabzon, Turkey
Bakır, NURETTİN, Tayyip Sabri Erdil, And Bahar Ayar. "Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma," 22. Pazarlama Kongresi, Trabzon, Turkey, 2017
Bakır, NURETTİN O. Et Al. "Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.463-484, 2017
Bakır, N. O. Erdil, T. S. And Ayar, B. (2017) . "Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma." 22. Pazarlama Kongresi , Trabzon, Turkey, pp.463-484.
@conferencepaper{conferencepaper, author={NURETTİN OZAN BAKIR Et Al. }, title={Marka Odaklılığın ve İmajın Marka Performansına Etkisi: Birleşik Markalar Derneği Üyeleri Üzerine Bir Araştırma}, congress name={22. Pazarlama Kongresi}, city={Trabzon}, country={Turkey}, year={2017}, pages={463-484} }