G. Kelemci, "Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi," In Kriz Yönetimi , İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2009, pp.583-612.
Kelemci, G. Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi. 2009. In Kriz Yönetimi , İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 583-612.
Kelemci, G., (2009). Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi. Kriz Yönetimi (pp.583-612), İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
Kelemci, GÜLPINAR. "Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi." In Kriz Yönetimi , 583-612. İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2009
Kelemci, GÜLPINAR. "Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi." Kriz Yönetimi , İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, 2009, pp.583-612.
Kelemci, G. (2009) "Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi", Kriz Yönetimi . İstanbul: İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÜLPINAR KELEMCİ}, chaptertitle={Kriz Dönemlerinde Planlama ve Kontrol Aracı Olarak Müşteri Değer Analizi}, booktitle={ Kriz Yönetimi}, publisher={İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları}, city={İstanbul},year={2009} }