N. Z. TOSUN And D. Aşçı, "MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.43-70, 2019
TOSUN, N. Z. And Aşçı, D. 2019. MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6 , 43-70.
TOSUN, N. Z., & Aşçı, D., (2019). MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, 43-70.
TOSUN, NURHAN, And Didem Aşçı. "MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA," İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, 43-70, 2019
TOSUN, NURHAN Z. And Aşçı, Didem. "MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.43-70, 2019
TOSUN, N. Z. And Aşçı, D. (2019) . "MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA." İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , vol.6, pp.43-70.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN And author={Didem Aşçı}, title={MARKA TOPLULUKLARININ TÜKETİM DAVRANIŞLARINDA NOSTALJİK İMAJ TÜKETİMİNİN ROLÜ: VOLKSWAGEN BEETLE TÜRKİYE KULLANICILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA}, journal={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, year=2019, pages={43-70} }