M. YILDIRIM And S. TÜRKER ALTAN, "ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.71-89, 2017
YILDIRIM, M. And TÜRKER ALTAN, S. 2017. ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38 , 71-89.
YILDIRIM, M., & TÜRKER ALTAN, S., (2017). ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, 71-89.
YILDIRIM, MEHTAP, And SİBEL TÜRKER ALTAN. "ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, 71-89, 2017
YILDIRIM, MEHTAP And TÜRKER ALTAN, SİBEL T. . "ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.71-89, 2017
YILDIRIM, M. And TÜRKER ALTAN, S. (2017) . "ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.14, no.38, pp.71-89.
@article{article, author={MEHTAP YILDIRIM And author={SİBEL TÜRKER ALTAN}, title={ARAŞTIRMA VE SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME YAKLAŞIMININ İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2017, pages={71-89} }