N. Z. TOSUN, "Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi," Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , pp.9-26, 2009
TOSUN, N. Z. 2009. Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi. Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , 9-26.
TOSUN, N. Z., (2009). Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi. Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , 9-26.
TOSUN, NURHAN. "Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi," Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , 9-26, 2009
TOSUN, NURHAN Z. . "Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi." Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , pp.9-26, 2009
TOSUN, N. Z. (2009) . "Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi." Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, , pp.9-26.
@article{article, author={NURHAN ZEYNEP TOSUN}, title={Doğrudan Pazarlama Reklamlarının Etkisi}, journal={Galatasaray Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi,}, year=2009, pages={9-26} }