B. HALVAŞİ Et Al. , "Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, pp.217-233, 2017
HALVAŞİ, B. Et Al. 2017. Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19 , 217-233.
HALVAŞİ, B., ÖZBEK, Ö., & AKGÜL, A., (2017). Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, 217-233.
HALVAŞİ, BÜLENT, ÖZCAN ÖZBEK, And ALPER AKGÜL. "Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, 217-233, 2017
HALVAŞİ, BÜLENT Et Al. "Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, pp.217-233, 2017
HALVAŞİ, B. ÖZBEK, Ö. And AKGÜL, A. (2017) . "Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, pp.217-233.
@article{article, author={BÜLENT HALVAŞİ Et Al. }, title={Enstrüman Eşlikli Uygulamaların İlköğretim Öğrencilerinin MüzikDersine İlişkin Tutumlarına ve Başarılarına Etkisi}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={217-233} }