D. SEMİZ ÇELİK, "SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ," İş'te Davranış Dergisi , vol.9, pp.18-25, 2024
SEMİZ ÇELİK, D. 2024. SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ. İş'te Davranış Dergisi , vol.9 , 18-25.
SEMİZ ÇELİK, D., (2024). SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ. İş'te Davranış Dergisi , vol.9, 18-25.
SEMİZ ÇELİK, DERYA. "SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ," İş'te Davranış Dergisi , vol.9, 18-25, 2024
SEMİZ ÇELİK, DERYA S. . "SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ." İş'te Davranış Dergisi , vol.9, pp.18-25, 2024
SEMİZ ÇELİK, D. (2024) . "SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ." İş'te Davranış Dergisi , vol.9, pp.18-25.
@article{article, author={DERYA SEMİZ ÇELİK}, title={SEYAHAT ACENTELERİNİN MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİNDE YENİ DAĞITIM KABİLİYETİNİN ETKİSİ}, journal={İş'te Davranış Dergisi}, year=2024, pages={18-25} }