G. Yılmaz, "Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı," In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul: İstanbul Ticaret Odası, 2005.
Yılmaz, G. Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı. 2005. In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Odası, İstanbul, .
Yılmaz, G., (2005). Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı. Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim İstanbul: İstanbul Ticaret Odası.
Yılmaz, GÖZDE. "Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı." In Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul: İstanbul Ticaret Odası, 2005
Yılmaz, GÖZDE. "Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı." Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim , İstanbul Ticaret Odası, 2005
Yılmaz, G. (2005) "Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı", Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE YILMAZ}, chaptertitle={Çok Uluslu İşletmelerde İzlenim Yönetimi ve Kurumsal İmaj Oluşumuna Katkısı}, booktitle={ Çok Kültürlü Ortamlarda Halkla İlişkiler Kurumsal İletişim ve Yönetim}, publisher={İstanbul Ticaret Odası}, city={İstanbul},year={2005} }